REGATTA Store - ESHOP
Na Poříčí 1068 / 23,
110 00 Praha 1
tel: +420 734 242 335
napište nám

REKLAMACE
Jak nakupovat

 

 

Vrácení zboží, reklamace


Výměna zboží
Pokud Vám doručené zboží nesedí, nezoufejte! Do 21 dnů Vám garantujeme výměnu velikosti, nebo dokonce výměnu za jiné zboží! Vše záleží na vzájemné domluvě, a proto neváhejte a kontaktujte nás! Podmínky pro výměnu jsou uvedeny níže.

Vrácení zboží
Pro případ, že nebudete se zbožím spokojeni Vám garantujeme vrácení peněz do 14-ti dnů od převzetí zásilky! Vy nám zašlete zboží za níže uvedených podmínek a my Vám do 14 pracovních dnů od doručení zásilky zašleme peníze na Vámi sdělený účet.

Reklamace přepravních služeb
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a pevně věříme, že se k Vám dostanou v nejkratším možném termínu a hlavně v pořádku k Vaší a naší spokojenosti. Cesta z našeho skladu k Vám domů je realizována přes smluvního dopravce! Bohužel nemůžeme zaručit jeho bezchybnost. Proto při přebírání zásilky dbejte zvýšené opatrnosti především na
• zjevné mechanické poškození zásilky

• promáčení zásilky
• otevřenou nebo či znovu zalepenou zásilku
Zásilku si tedy vždy pečlivě prohlédněte a neváhejte reklamovat u přepravce. Sepište s ním protokol o poškození případně reklamační protokol. Neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme při řešení tohoto problému.

Reklamace zboží
Na naše zboží poskytujeme dvouletou záruční dobu. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech
• pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
• úpravy a zásahy do struktury výrobku
• běžným opotřebením
• údržba v rozporu s návodem
• zanedbání péče o výrobek
• při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky
• zboží musí být nepoškozené
• zboží nesmí být použito
• zboží musí být kompletní
• nesmí být sundaná cedulka
• společně se zbožím dodejte doklad o koupi
• zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti
• vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
• záruka se nevztahuje na opotřebené věci způsobené jejím obvyklým užíváním dle § 619 zákona    40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
• reklamované zboží nesmí být silně znečištěno, plesnivé, mokré, silně zapáchající s to dle dikce      zákona č.258/2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží nebude bráno do reklamačního řízení
• za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží
• údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy)

Zboží musí být užívána v souladu s účelem použití
• outdoorová obuv nesmí být používána ke sportovním účelům – fotbal, tenis a halové sporty
• obuv nesmí být prána v pračce
• tašky nesmí být přetěžovány a musí být zabráněno oděru při nošení o ostré předměty (spony, přesky na pásku, kovové ozdoby na oblečení atd.)