Reklamace

 

Vrácení zboží, reklamace


Výměna zboží
Pokud Vám doručené zboží nesedí, nezoufejte! Do 21 dnů Vám garantujeme výměnu velikosti, nebo dokonce výměnu za jiné zboží! Vše záleží na vzájemné domluvě, a proto neváhejte a kontaktujte nás! Podmínky pro výměnu jsou uvedeny níže.

Vrácení zboží
Pro případ, že nebudete se zbožím spokojeni Vám garantujeme vrácení peněz do 14-ti dnů od převzetí zásilky! Vy nám zašlete zboží za níže uvedených podmínek a my Vám do 14 pracovních dnů od doručení zásilky zašleme peníze na Vámi sdělený účet.

Reklamace přepravních služeb
Naše zásilky jsou pečlivě baleny a pevně věříme, že se k Vám dostanou v nejkratším možném termínu a hlavně v pořádku k Vaší a naší spokojenosti. Cesta z našeho skladu k Vám domů je realizována přes smluvního dopravce! Bohužel nemůžeme zaručit jeho bezchybnost. Proto při přebírání zásilky dbejte zvýšené opatrnosti především na
• zjevné mechanické poškození zásilky

• promáčení zásilky 
• otevřenou nebo či znovu zalepenou zásilku
Zásilku si tedy vždy pečlivě prohlédněte a neváhejte reklamovat u přepravce. Sepište s ním protokol o poškození případně reklamační protokol. Neváhejte nás kontaktovat a my Vám rádi pomůžeme při řešení tohoto problému.

Reklamace zboží
Na naše zboží poskytujeme dvouletou záruční dobu. Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží a záruka se vztahuje na vady zboží, které se projeví v záruční lhůtě. Záruku Vám nebudeme moci uznat v těchto případech
• pokud jste zboží používali k jiným než určeným účelům (např. boty určené do haly používali venku, s botami určenými na běh hráli fotbal, atd…)
• úpravy a zásahy do struktury výrobku 
• běžným opotřebením 
• údržba v rozporu s návodem 
• zanedbání péče o výrobek 
• při mechanickém poškození vzniklým neopatrnou manipulací

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné dodržet tyto podmínky
• zboží musí být nepoškozené 
• zboží nesmí být použito 
• zboží musí být kompletní 
• nesmí být sundaná cedulka 
• společně se zbožím dodejte doklad o koupi 
• zboží nesmí být zasláno na naši adresu dobírkou

Při reklamaci dbejte na tyto skutečnosti
• vady musejí být uplatněny u prodávajícího bez zbytečného odkladu dle § 599 zákona 40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb.
• záruka se nevztahuje na opotřebené věci způsobené jejím obvyklým užíváním dle § 619 zákona    40/1964 Sb. ve znění zákona č. 285/2009 Sb. 
• reklamované zboží nesmí být silně znečištěno, plesnivé, mokré, silně zapáchající s to dle dikce      zákona č.258/2000 O ochraně veřejného zdraví. Takové zboží nebude bráno do reklamačního řízení
• za reklamaci se nepovažují mechanické zásahy do zboží 
• údržba zboží musí probíhat v souladu se štítkem na daném zboží (čistící, žehlící a sušící postupy či zákazy)

Zboží musí být užívána v souladu s účelem použití
• outdoorová obuv nesmí být používána ke sportovním účelům – fotbal, tenis a halové sporty 
• obuv nesmí být prána v pračce
• tašky nesmí být přetěžovány a musí být zabráněno oděru při nošení o ostré předměty (spony, přesky na pásku, kovové ozdoby na oblečení atd.)